محل لوگو

کتاب حاکمیت بر رسانه ها


کتاب حاکمیت بر رسانه ها

کتاب حاکمیت بر رسانه ها در سال 1991 به چاپ رسید . این کتاب شاید هم کوتاه ترین اثر چامسکی به شمار آید، و هم از نظر سبک نگارش به زبانی عامیانه تر از دیگر آثارش ارائه شده. ولی، به جرأت می توان گفت که نظریه ای را چامسکی در این کتاب توسعه داده، که بی شک یکی از مهمترین نکات زندگی امروزی بشر شده، به عبارتی ساده تر: نقش هیاهوی سیاسی در زندگی ما.

زبان: فارسی

تعداد صفحه: 54


مبلغ قابل پرداخت 6,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 198

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما